miercuri, 29 ianuarie 2014

Intre vis si implinirea lui.

Imi aduc aminte de un coleg al tatalui meu care spunea ca atunci cand isi cumpara biletul la loto miercurea, il ia la pachet cu visele care dureaza pana duminica la extragere.

Ce ne aprinde mai tare? Ce ne incanta mai tare? Visele sau implinirea lor? Mi-am pus de multe ori intrebarea asta. Probabil suntem diferiti, unii ar alege visele...eu fac parte dintre ei.

E simplu....visul il alegi cand vrei, il visezi cu ochii deschisi in metrou, in tramvai, mergand pe strada si alegi sa-l pui in sertarul lui pana data viitoare cand doresti. Cu implinirea lui, altfel stau lucrurile.

Ai visat casa? O ai....dupa un lung travaliu ce se numeste imprumut si apoi amenajare. Cum ai fost ambitios si ai visat la casa mare....costa mult si rata e cam mare. Apoi....visul se concretizeaza in facturi....multe, multe.

Visezi masina sport rosie in care sa zbori si sa faca si job-ul de “aspirator”. Te costa benzina mai ceva ca leasing-ul...si cand sa termini cu rata....e veche si ar trebui alta noua.

Pe scurt...visul iti ofera placere...aproape ca simti scaunul de piele al masinii tale rosii daca esti antrenat in ale visatului, si multa libertate....caci nu ai nici o grija daca saptamana viitoare vrei sa inlocuiesti masina rosie fara prea multa bataie de cap cu un SUV negru.

Viseaza mult si frumos, iti da energie, iti da aripi, iti da putere si ocupa din timpul dedicat ingrijorarilor.
Sa nu uitam ca Budha spune “Esti ceea ce gandesti”

FII UN GAND FRUMOS! FII UN VIS FRUMOS!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu