marți, 10 decembrie 2013

Practici servicii de excelenta! Multumesc! Tine-o tot asa!


Statisticile facute arata ca in mod uzual,  mai adesea vorbim despre un serviciu care este prestat prost. Cand e bun, consideram ca este consecinta fireasca a platii facute de noi in contrapartida.


Pentru ca eu consider ca dezvoltarea personala este esentiala pentru fiecare dintre noi, am participat astazi pe post de "burete de absorbit informatii" la Business Days. Un eveniment din care cred ca poti invata cel putin un lucru important pentru tine sau business-ul tau de la fiecare speacker. Evident, daca ai disponibilitatea necesara si nu te consideri pe tine insuti cel mai bun business man/moderator/speacker/trainer din cati exista.

Una din lectiile importante invatate a fost despre aprecierea excelentei, despre a-ti pasa, despre a multumi oamenilor care o practica.

Unul dintre speackeri, pe care eu il apreciez foarte tare, spunea ca poarta la el niste cartonase de multumire pe care le da tuturor angajatilor, clientilor sau oricarui om cu care interactioneaza si care practica excelenta. Mi se pare fenomenal.

Cred ca daca oamenii ar primi mai multe “cartonase de multumire” si mai putine critici, de la tot felul de atotstiutori, toti am fi mai fericiti, mai zambitori, mai increzatori, iar calitatea serviciilor din Romania pe care toti ne grabim sa le criticam, ar creste in mod simtitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu