luni, 7 octombrie 2013

O parte din drumul meu....

Fragment din eseul aparut in Revista Avantaje:

"Am absolvit in 2000 Facultatea de Drept. Nu pentru ca as fi fost pasionata, ci pentru ca asa a fost conjunctura la momentul respectiv. Evident, nefiind pasionata de domeniul juridic, la prima usa care s-a deschis catre comunicare, pentru ca eu cred ca asta este menirea mea, am renuntat job-ul de jurist, ca sa lucrez intr-o multinationala.

Dupa nasterea Dariei, am deschis, cu sprijinul financiar al sotului meu, in 2006, primul sediu al Gradinitei Butterfly. Inainte sa incepem activitatea la Butterfly, eram deja insarcinata cu Tudor.
Asa incat primul an de afacere a insemnat: stres, greata, nesomn si o lupta contracronometru sa pun pe picioare ceva ce parea sa nu mai mearga vreodata, inainte sa nasc. Cu noroc, perseverenta, dar si sprijin permanent din partea familiei mele, am reusit sa pun la punct echipa care sa gestioneze gradinita, pana cand am nascut.
Am revenit la Gradinita dupa doua saptamani de la nastere, iar asta, m-a costat o depresie care a durat doi ani si care a fost una din lectiile profunde ale vietii mele.

In 2009 am deschis Sediul II  Butterfly - Aviatiei. In 2010 am deschis sediile III - Baneasa si IV- Drumul Taberei si am relocat sediul II intr-un spatiu mai mare. In 2011 am deschis sediul Butterfly Activity Center - Caranfil.
In 2012 Gradinita Butterfly a fost acreditata si Scoala Primara Butterfly a fost autorizata.
Acum, suntem in curs de amenajare a terenului de sport si strangem fonduri pentru constructia cladirii destinate scolii primare, in anul 2014.

Avem o echipa mare, frumoasa, alaturi de care educam cu drag cei aproximativ 300 de copii inscrisi la Butterfly.

In paralel avem grija permanent sa returnam  sprijin societatii din care facem parte:
- am finantat pictarea UPU a spitalului  de copii Alfred Rusescu
- am amenajat o rezerva mama si copil la acelasi spital
- am oferit burse de studii pentru doi scolari fara posibilitati materiale
- hranim zilnic doi copii orfani
- am gestionat si continuam sa desfasuram nenumarate campanii de ajutor pentru copii si adulti defavorizati
-colaboram cu Asociatia M.A.M.E. pentru a oferi sprijin copiilor aflati in tratament la Spitatul Oncologic Fundeni.

Daca ar fi sa sintetizez in cateva fraze ce am invatat anii astia din viata mea plina ar fi:
-          Familia este mereu pe primul plan si incerc sa ofer copiilor mei cea mai frumoasa copilarie, pentru oricat de usoara ne-ar fi viata, tot minunata copilarie ramane reperul nostru de fericire lipsita de griji;
-          Sanatatea nu este un dat, trebuie apreciata, iar eu trebuie sa fiu recunoscatoare si sa lupt sa o pastrez;
-         Schimbarea este singurul lucru constant in viata noastra. Nimic nu-i vesnic....asa ca trebuie sa traim cu ea, sa ne lasam purati de val si sa ne invatam copiii sa faca acelasi lucru;
-          Norocul tine cu cei curajosi, care indraznesc;
-          Oricat de greu ar fi la un moment dat, greul nu dureaza o vesnicie...apoi devine usor J
-          Atitudinea este cea care creeaza campioni. Winston Churchill spunea, nu degeaba ca “Succesul nu este final, esecul nu este fatal. Curajul de a continua este ceea ce conteaza!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu