marți, 30 iulie 2013

PUTEREA APARITIEI


Evident, de la primele ore ale primelor cursuri de comunicare la care am participat, am invatat ca etichetam de multe ori inainte de orice conversatie. Dupa simpla aparitie. Ai putea spune ca o aparitie ingrijita, atrage o eticheta pozitiva.....NOP, nu e asa.

Din pacate traim intr-o societate in care se deschid usi cand le fortezi cu un pantof de firma, cu un ceas scump, cu o masina “care sa te reprezinte”. Daca esti barbat...

Daca esti femeie...incep sa nu mai rad (desi am facut asta mult timp dupa ce am aflat) de domnisoarele care fac credit la banca sa isi achizitioneze un bust mai generos, cu scopul de a deschide repejor (pana vine prima rata) usa in spatele caruia exista potentialul de plata.

Am in jurul meu fete minunate, sufletiste, la care nu se uita nimeni....caci cine intoarce capul pe strada dupa o femeie doar pentru ca are suflet bun?

Cresc o fetita careia trebuie sa ii explic ca...pe langa faptul ca trebuie sa se pregateasca, sa invete, sa isi insuseasca valori, trebuie sa arate bine, pentru ca stiu foarte clar ca in lumea in care traim asta conteaza al naibii de tare.

Imi pot asuma sa spun ca eu cred, ca iti croiesti muult mai comod si repede drumul in viata daca esti tampita dar frumusica si tunata pe unde trebuie (si pe unde nu...) decat daca incerci onest sa atragi (jumatati, loc de munca, gasca de prieteni.....) prin ceea ce stii si ce ai invatat in 7 ani de acasa, dar nu esti dotata fizic (natural sau artificial) corespunzator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu